, 19/5

idag har jag o-gått på gympan (så säger man typ i vissa delar av sverige, norrland sa dom på västa språket, men vi bor ju också i norrland, vi bor nästan norr om norra norrland, mitt i ingenstans, yiho) och jag ska och fota mig till mitt ID-kort, jag börjar först tolv, skönt, men den här veckan får jag INTE fika, jag måste spara pengar!

snart åker vi till tunisien, om en månad är jag hemma från tunisien, förhoppningsvis brun och fin och inte typ smittad av fågersjukan eller något annat läskigt, men sånt händer inte mig, saker händer mig hela tiden men jag varken dör eller bryter några ben eller blir dödligt sjuk, det är ju positivt om inte annat.

Jag skulle behöva plugga, vi har nationella prov i matte den här veckan, jag är nervös, jag är lite konstig, haha. jag kom på att jag hade kunnat plugga hur mycket som helst i helgen, men vad har jag gjort ? kollat housewives och ätit,. Housewives-delen av helgen är ju helt okej, men ätandet, jag äter ju hela tiden, det är inte helt okej. flodhäst flodhäst flodhäst!

nu ska jag ta mig i kragen och plugga litegrann, sen ringa till tiddis och höra om hon sover fortfarande (nej, hon är inte heller på gympan). puss&kram


måste bara tillägga att detta var mitt hundrade inlägg! YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0