, 18/5

Det känns som att det händer någonting den artonde maj, kanske har jag fel, om inte så har jag iallafall glömt bort det så det är väl förhoppningsvis ingenting viktigt, inte för att det skulle fövåna mig om det var det, jag glömmer ju alting hela tiden. Fast nu tror jag att jag kom på varför det känns som att den artonde varje månad känns så speciell, men orsaken är hemlig, hehe!

idag har jag .. ätit och kollat på DH, igår.. år jag och kollade på DH, och i fredags.. åt jag och kollade på DH. skjut mig, jag har inget liv ändå så, nu kändes allting bara hopplöst. Nej, nu till veckan ska jag sluta äta godsaker, jag har ätit tillräckligt av dessa redan, och jag ska framförallt inte fika, safari håller på att ruinera mig, dessutom måste jag fota mig till mitt nya ID-kort och prata med sommarjobbsgubben från LKAB och försöka övertala honom att jag ska få jobba även om jag kommer vara borta helava första veckan, det kommer inte att gå va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0