, 17/5

Det suger att vara sjuk, det som suger mest är nog att jag inte får träna, Idag har jag inte gjort mycket, jag har bakat och jag har ätit, se upp allihopa, här kommer sveriges största flodhäst -08!

Jag har kollat på desperate housewives i .. jag vet inte hur många timmar, ska kolla hela natten, eller nej förresten, jag ska sova tidigt så jag kommer upp tidigt imorgon. Varför vet jag inte riktigt, det kändes bara rätt. Det är typ ingenting som känns så nuförtiden, jag vet inte vad jag vill, inte med konståkningen och slalomen, inte med någonting. Jag ska ju åka på konståkningsläger i sommar, vilket betyder ingen sommarskidåkning i sommar och inget alperna i höst, det känns riktigt surt faktiskt. Samtidigt vill jag åka kontåkning, kollade på ett youtube-montage på Mao Asada idag, fick rysningar i hela kroppen, jag längtar så mycket efter isen. Men jag kommer dö om jag inte får åka skidor snart, Jag är ju helt jävla omöjlig, jag kommer aldrig kunna bestämma mig, hjälp sökes!

nu ska jag åter igen hoppa in i det lugna livet på Wisteria Lane, puss&gull

dagens låt; anderas jonsson - glorious (bara för att den var med på Mao Asada-montaget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0