, 17/5

Grattis Sanna :)

jag har jag sovit länge, och som alltid får jag dåligt samvete när jag gör det, jag är ju helt sjuk, men det känns som att man missar så mycket om man bara sover bort dagarna. I och för sig har jag inte mycket att göra, jag är ju som om sjuk och tiddis sover tills jag väcker henne.

Just nu bakar jag bröd, det blev onyttiga bröd för jag glömde rågmjölet (eller något liknande). Det fick li vanliga via mackor med solrosfrön, mumma! Fast just nu är det bara deg, när mackona är klara tänker jag väcka tiddis, och sen tänkte jag sno hennes desperate housewivesboxar, om hon inte tänkte umgås med mig, man vet ju aldrig, fast jag är väl inte direkt sitkul att vara med när jag är sjuk.

Vi hade bestämt att vi inte skulle äta mjukglass innan sommarlovet, och i hade inte brutit löftet ändå fram till igår, då det var kallt och blåsigt och inte alls gott med mjukglass, det är så typiskt mig och tiddis , vi hade kunnat bryta löftet en solig och varm sommardag men istället väljer vi den kallaste och blåsigaste dagen i världshistorien. Sen när vi skulle laga mat till tiddis brännde vi först hål på plastpåsen till hamburgerbröden, sen brände vi pommesfritsen och så fastnade hamburgaren i stekpannan, lyckade klubben, yes!

Tiddis somnade dessutom före mig (jag somnade inte alls) när vi kollade film, STOLT PETRIS! ;) det är liksom alltid jag som somnar annars, respect! ;)

jag vill till gränsen <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0