, 15/5

Ja, det snöar, nej, det gör det inte alls. Ena sekunder snöar det och nu är det nästan sol. Det är maj och jag vill ha sommar i stan, men snö i gränsen, det ska snöa hela helgen däruppe (petris blir glad glad glad). Jag är lite bitter för att jag inte fick se NM, nästa år tänker jag ta ledigt hela NM, och inte bara mesa på med en ynka dag, icke icke.

Jag börjar tolv idag (om gud hade funnits hade jag hoppat upp och gett honom en kram), men slutar tjugo i fem eller något sånt där annat läskigt (jag kom på att jag ändrade mig om gud ganska snabbt). Sedan ska jag hem, äta och upp till folkhögskolan och kbks avslutning där jag måste leka med barn eller göra nåt med fikat, är det inte meningen att man ska ha KUL på avslutningar? det var vad jag trodde iallafall. Sen ska jag till Sanna och fika, problemet är väl att jag inte riktigt vet var hon bor, men det löser sig, allting löser sig så småningom. Ibland känns det som att jag är sveriges största optimist. Jag är iallafall sveriges näst största tidsoptimist (efter familjen Fredriksson-Lindmark förstås).

Just nu håller jag på att färga mina ögonfransar, varför? Jag vet inte riktigt, jag har ju ändå alltid mascara, jag är onödig också, men det är ganska trevligt. Snart åker vi till tunisien, jag längtar!

puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0