15/5 Andra inlägget idag

Som sagt, jag har börjat skriva alldeles för mycket blogg, eller det betyder liksom att jag sitter vid datorn för ofta, jag tänkte sluta med det, men jag har ju liksom ingenting annat att göra , typ plugga (nejtack!).

vi hade som jag skrev tidigare avslutning idag med kbk, det sög, först var vi tvugna att leka med barnen och sen fikade vi och sen var det pisutdelning. Fast jag råkade ut för en massa konstiga saker, som vanligt. Först skulle jag fylla vatten i en hink (typ) med en vattenslang, men problemet var bara att jag höll slangen åt fel håll jag när satte på vattnet, så jag sprutade vattnet ut över hela rummet och allting, torka torka ;b Sen när jag åt bulle fastnade den i halsen och jag hostade och började asgarva, sen mitt under pisutdelningen började jag blöda näsblod, och det var inte lite, jag trodde nästan att det aldrig skulle sluta. Tillslut slutade det iallafall , både näsblodet och avslutningssaken, jag fick åka hem, då gick jag till tiddis och sen gick vi till Sanna och fikade, Skönt att vara med tjejorna i luossaklassen litegrann, :)

nu ska jag göra mig iordning för sängen tror jag, håller på att bli sjuk / är sjuk redan. japps, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0