, 14/5

andra inlägget idag, men nu är det kväll, natt, vad man nu vill kalla det ;b
jag har kollat på kort idag, en hel låda med massa kort från när jag var liten, jag blev sådär nostalgisk och lite melakonisk, jag började längta tillbaka till gränsentiden, till mina gränsensystrar (even if we're not sisters by the start god put us together and made us sisters by the heart), jag saknar verkligen allting som har med det att göra.
en annan sak jag kom fram till är att jag har en hämd att göra på hedda som klippte mig när vi var små så att jag fick klippa typ sveriges kortaste page/pottfrilla. (heddish, hämden är ljuv, bara så att du vet ;b).
Det fanns även bilder på Elin som konståkare, en trevlig syn må jag säga ;b

jag och ylva har varit på gymmet idag, och så har vi hoppat studsmatta, det var längesen (studsmattan alltså), i sommar borde jag våga göra salto, jag vill våga :) problemet är väl att tiddis och dem inte har nån studsmatta kvar, baskat!

på fredag blir det kanske gränsen, jag ska iaf gå på tyngdlyftningen då tror jag, på första gången på mer än ett halvår, det kommer bli läskigt och så kommer de mobba mig för att jag är så svag, as usual alltså ;b haha, jag känner mig verkligen som en skam för den alpina världen ;b men det ska det väl bli ändring på tänkte jag ;b imorgonbitti ska jag tvinga mig ut och springa, jag måste verkligen , hinner inte sen, ska först på KBK-avslutning och sen till Sanna och fika, hon fyller år på söndag :) Men det är lugnt, vi börjar tolv så jag behöver inte gå upp klockan fem iallafall:)

jag tror att jag håller på att bli sjuk, jag har ont i halsen och så har jag sovit idag på dan (=jag kommer inte kunna sova ikväll), jag sover aldrig på dan, bläsh, jag kanske inte kan springa imorgon då.. då komer jag få dåligt samvete. bläsh

nä, nu ska jag hitta på nånting jag kan göra som gör mig trött. puss&kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0