, 14/5

gomorgon, idag har jag varit duktig och vaknat klockan sex, eller jag kom inte upp förrän tjugo över, men jag vaknade sex :) känner mig lite stolt eftersom jag inte kunde somna igår heller, jag måste skriva historia-anteckningar innan skolan också, vi har läxförhör (med anteckninar!) idag.

jag blev lite ledsen imorse när jag gick förbi hyllan med HarryPotter-böcker och kom på att det har kommit ut sju böcker och att det inte kommer komma fler, de är ju jättebra! haha, jag har börjat läsa om dom , har inte hunnit läsa så mycket, men är inne på halva tvåan nu. Och dessutom kommer det en ny film i höst. Nej, nu ska jag sluta med mitt Harro Potter-nördande och göra mig iordning, om en halvtimme ska jag vara klar, jag måste plugga, fixa håret, hämta tvätten och lite såntdär.

Förresten, här är mina sommarplaner;
  • Tunisien 11-18/6
  • Sommarjobba i Gränsen 22-26/6
  • Kirunafestivalen 27-29/6
  • Konståkningsläger i Luleå 7-19/7
  • Piteå (tror jag)
  • ev. Lulekalaset (Lasse Lasse Lasse!;D)
  • Stockholm (tror jag)

    och jag behöver hitta mig ett till sommarjobb, måste måste måste!

Kommentarer
Postat av: haschie

oj många planer för sommaren, men du har glömt det viktigaste!

2008-05-14 @ 12:16:15
URL: http://haschtomtarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0