, Mars - tjugofyra

Mors! Nu är jag hemma, kom hem typ lite efter tre igår tror jag, eller jag kom iaf i säng vid halv fyra, jag har lagom ont i hela kroppen efter typ sjuttioelva timmars bilresa ;)

ja, jag har varit i sundsvall och tävlat, och ja.. det gick väl inte sådär lysande direkt, jag körde ut i första åket alla dagar, jag sög rättare sagt, men det finns sådana helger också. det var typ 120 stycken med, jag hade startnummer 104 = isig jävla rodelbana. jag hatar att starta sent!

Första dan, i Sundsvall åkte jag inte ut förrän flacken innan mål, hann inte med. suck! och sen var det Getberget, de hade spolat backen så den var isig och sen blev det isgropar och jag ramlade i branten och landade rakt på höften (AJ!) och sen blev det typ sälen nedför branten, lite sådär lagom pinsamt ;D sen sista dan i nolby var det värsta perfekt, det var varmare än de andra två dagarna, det var inte lika isigt och det kändes riktigt bra. men... jag var nog lite överladdad så jag gränslade första porten. just då hade jag bara lust att åka ut i skogen och lägga mig och dö, det gjorde jag inte. sen var det bara att sätta sig i bilen och åka hem, misslyckat. Maria PH och en annan världscupsåkare som heter Veronica Smedh var med och tävlade, ibland får man känna sig riktigt dålig ;)

imorse tänkte jag och ylva sticka ut och springa, klockan nio hade vi sagt så jag tvingade mig upp typ innan åtta och väntade på att ylvs skulle ringa, hon har inte ringt ännu heller ;D nu ska jag tvätta kläder,packa och lite sånt. sen bär det av till gränsen, hem ljuva hem :) tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0