, Mars - tjugo

jahapp, då åker man igen då. Jag Ylva , Staffan och så ska vi hämta upp Rebecca i Kåbdalis. Jag kommer ha varit hemma (när säsongen är slut) fyra helger från januari till aprils slut (sista tävlingen är sista helgen i april). det blir fem helger om man börjar räkna på  första december. Jag måste börja packa, vi åker klockan ett.

Jag längtar till gränsen , mycket, fast jag åker dit på måndag, fast jag kanske åker hem på tisdag och tränar konståkning och sen tillbaka till gränsen på tisdag kväll ;B haha, vad gör man inte för lite is? Jag har verkligen inte åkt skridskor på jättelänge, det är sorgligt, och jag tror att det här är sista veckan (alltså nästa vecka) som isen är kvar . Jag vill ha is året runt! blä, jag vill bara dö varje år isen tas bort, älskade is, älskade älskade is <3 fast jag ska ju till lule på läger också, i tre dagar (men vad hjälper det), jag tror inte att jag får åka på konståkningsläger i sommar. eller såhär är det, antingen satsar jag på konståkningen nästa år och då får jag fyra veckors läger i sommar (terrible temptation). Annars satsar jag på slalomen och får åka en vecka (minst) till Juvass på sommaren och en vecka till alperna på hösten (terrible temptation). HALLÅ, jag vill göra både och? :') men det går inte ....

igår kollade jag och tiddis sagan om ringen och åt, först glass (jag åt glass och hallon) och sen morötter med dip. Svullokväll, fast inte riktigt, vi har blivit lite dåliga på att svulla ;D det kanske är bra iofs ;b sen somnade båda och sen gick tiddiley hem. Jag saknar dig nu under tävlingssäsongen, det gör jag alltid, du är världens ja, bästa :)
hejdå people (:


jag och tiddis i somras (mycket ful bild)

image14




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0