, mars - femton (2)

nu är jag hemma, frid och fröjd, fast nog hade jag kunnat stanna ett par veckor till i åre, allways ;) jag tyckte verkligen om åre, ska flytta dit när jag har gjort mitt för världen (misstänker att det kanske inte blir sådär överdrivet mycket men iaf) . Nästa helg är det alltså sundsvall och sen påsklov, men först tre krävande dagar i skolan. Har jag skött mitt skoljobb bra när jag har varit ledig? Svar: NEJ! Jag är dålig på sånt, eller, nu tänkte jag skylle ifrån mig på att vi har haft så mycket annat att göra. Till exempel kolla på Top Model och extreme home makeover eller vad det nu heter ;) I sundsvall ska vi (jag och ylva och hennes pappa) bo på hotell, YAY, första tävlingen vi bor på hotell sedan vi var c-åkare (när man är c-åkare är man 10-11 år) ;b 

nu tror jag att jag ska kolla på anadra avenyn, jag vet att jag är en nörd, och sen ska jag sova, har ändå ingenting annat för mig. Godnatt people, nu kan ni sova lugnt, petris is back in town ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0