, Mars - arton

idag har jag kemiprov, jag kan i princip ingenting, jag börjar först elva tror jag så jag borde hinna plugga, men det tar emot, ingen motivation idag inte :)
idag åker alla konståkare till göteborg för att kolla på VM , jag är avundsjuk som aldrig förr kan jag ju meddela :'( förra året var det ju alpina VM i åre, först skulle vi dit och kolla men sen "Neeee, det är för dyyyyyrt..." bläsh. och nu missar jag konståkningsvm också. jag hade till och med biljetter till VM i Åre som vi fick på USM året innan .
på torsdag åker jag till sundsvall och tävlar fredag-söndag, och vi ska bo på hotell, YAY! :D och sen kommer jag hem till gränsen, och är där resten av påsklovet, fettnice alltså.
nä, nu ska jag fixa mitt cp-hår och sen måste jag böjar plugga, JAG VILL INTE! men men, tjingeling

jo förresten ;D igår på gympan när jag och tiddis skulle in i duschen fanns det bara en bra dusch, som båda ville ha, så vi sprang och så knuffade tiddis mig och så halkade jag på en vattenpöl och BOOM! så slog jag i backen och gled in med fötterna i serenas dusch ;b

image13
Åre, yngre junior-sm 2008 :)
skriver mer om yjsm senare, nångång




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0