, Mars - arton (2)

Ja, nu är KM i storslalom också genomfört, gick hyfsat, låg trea efter 1a åket men blev fyra, ganska tätt mellan alla oss fem. :) och jag kunde åka storslalom idag, för ovanlighetens skull ;b

kemiprovet gick inte sådär superbt skulle jag tro, och jag förstår inte hur alla kan sitta så länge på proven, vad är det de skriver egenltigen? jag gör allting och sen går jag, jag känner mig helt dålig när alla andra sitter kvar och ser bra ut, så idag satt jag och stirrade på mitt prov i typ tio minuter efter att jag var klar med hopp om att någon annan skulle gå ut därifrån, men icke ;) sen gick jag iaf, men jag glömde min kemibok och det så jag fick gå tillbaka sen, och där satt dem, min fina duktiga klass och höll FORTFARANDE på med sina prov ;)

nu ha jag druckit varm choklad och om nån timme blir det väl sängen. så, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0