, 9/6

jag har gjort ett harrypotter-test, jag fick 30/30 rätt, HAHA. jag skäms nästan,
ikväll har jag varit hos lotta och haft födelsedagsfika med tjejerna i luossaklassen, jag tycker om er tjejor, och saknar er! lottis fyller nämligen år på torsdag om jag inte tgit fel på dagarna (den tolfte iallafall). Sanne fyller också år då, grattis gullet :) och sen fyller ida också år där nångång, kommer inte riktigt ihåg när ;b grattis till Ida också.

imorgonbitti, kl. 7.30 typ, åker vi till norge med skolan, kommer hem typ halv elva på kvällen, då ska jag packa klart och hinna ta fotbad och fixa mig iordning för onsdagens resa. åååååååh vad kul :9 nu ids jag inte skriva mer, tjing :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0