, 8/6

idag känns som en riktigt hemsk dag, jag tänkte inte röra på mig speciellt mycket , känner mest bara för att ligga i mitt rum och stirra upp i taket, hela långa dan, hela långa natten. mest av allt vill jag bara vara ensam och göra absolut noll. denna dag får noll av fem toasters, kanonkasst!

jag vet seriöst inte vad jag vill, inte med nånting, eller jo, en sak, men det är en omöljig sak, en sak som inte är värd att hoppas på. bläbläblä, dålig dag, som sagt. har även läst ut harry potter fem och började grina i slutet när Sirius dog, men jag grinade iallafall inte lika mycket som när jag läste den boken första gången, då höll jag på att dö. Men allting blev liksom tomt när boken var klar, jag är nörd, jag vet, och det stör mig. allting stör mig.

nä, nu ska jag sluta leka ett deprimerande emo, tack och adjö



nu är jag på bättre humör, det tog inte särskilt länge att få mig gladare måste jag erkänna, även om det kändes ungefär som att livet var slut eller något liknanade (Sirius i min bok hade ju faktiskt dött, haha!). Det enda som behövdes var en macka, som i slutändan blev lite fler mackor än beräknat, ångest, men jag höll humöret uppe iallafall. Jag har varit ute med Vilda aka Hunden en sväng, Vilda borde förstå vad jag menar med att kalla henne för hund, det var faktiskt hon som kom på det själv.
 
imorgon är sista skoldagen, applåder, petris har klarat av ettan utan problems, och det har gått så fort, sjukt fort. På onsdag bär det iväg till Tunisien, själva insikten i att det ligger i Afrika är lite skrämmande, jag förknippar liksom Afrika med typ... bongotrummor och krigsdans kanske? haha. Jag har hämtat väskan från garaget, nu ligger den öppen i mitt rum och väntar på att fyllas med spännande ting. Det blev min jätteblåa äckelväska med ritade älgar med vingar på (fråga inte ens varför jag ritade älgar på den, fråga inte varför jag ritade nånting överhuvudtaget). Mitt andra alternativ hade varit en illrosa shiny väska som jag hade kunnat packa ner hela min och tiddis familj i om jag hade haft lust. Min resväskor är inte direkt diskreta måste jag säga, men jag kanske inte heller är så diskret alla gånger, så vi passar kanske bra ihop, mina färgstarka väskor och jag.

nu ska jag kanske börja packa, jag vet inte, jag ska iaf ut på nya äventyr mycket snart, det är en sak som är säker :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad härligt att åka utomlands! :)

2008-06-11 @ 00:29:04
URL: http://semelier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0