, 4/6

vilket härligt väder , jag älskar sommaren, den är härlig på ett helt annat sätt än vintern (mycket konstigt, not). Jag och Ylva har hoppat studsmatta i shorts och bikini, jag var till och med så glammig att jag hade mina svarta tighta craft-shorts på mig (vilka jag även använder utanpå fartdräkten i slalom..kombinerade sommar- och vinterkläder sitter fint).

I skolan idag har vi först haft ett mördarprov i samhälls (goodbye mvg i betyg), en lektion historia. Sen hade vi hål i över tre timmar och då var jag Tiddis och Katti på Safari och på polisstation, där vi fikade respektive kollade kattis pass. Sedan spatserde vi ner till Lombia där Tiddis och Katti satt och mös i solskenet medan jag och resten av klassen sprang runt och svettades och sprakade på en boll. Det var ganska trevligt iallafall. Sedan vandrade vi hemåt, trötta och varma.
När vi tillslut kom hem åt jag två skålar av min nya drog; a-fil med müsli, russin och kanel, helst ska det vara banan i också, men det hade vi inte. Sen ringde jag till Ylva och gick dit och studsade lite, och åt frukt. Sen hem på middag och ut på promenad, gud vilken härlig dag, så härlig att jag inte ens ids gå och träna, ska springa Luossaspåret imorgonbitti istället, jag är riktigt sugen faktiskt :) Snart ska jag tillbaka till Juliebögatan 10 (ylva) och plantera nånting nånstans ;b

jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0