, 3/6

jag har två skoldagar kvar! en imorgon och en på måndag. ledig på torsdag och fredag och så ska vi till norge med klassen på tisdag. och på onsdag; TUNISIEN :) I love it!

idag är det hemskt varmt ute, eller jag har för mycket klder på mig, vill egentligen ligga på balkongen och sola, men jag vill inte umgås med min mamma och pappa, så jag sitter här inne och trycker på mitt rum istället. det kommer bli olidligt varmt att springa idag, hoppas vi bara behöver springa runt sjön, inte för att det är bra träning men iallafall.

Nu är Harry Potter 4 utläst, femman sexan och sjuan kvar, bra att ha med till utlandet. Åh vad jag längtar, till tunisien alltså
jag känner mig inte alls på skrivhumör, så tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0