, 28/6

´så osmart, men iochförsig, jag har väl aldrig varit känd för att vara särskilt förnuftig. Nej nej, men idag är det en ny dag , en ny kväll med nya chanser att göra nya saker.

idag har jag inte gjort särskilt mycket - läst, legat på balkongen och solat, varit på stan med vilda och lina och ätit mjukglass. Egentligen är inte mjukglass speciellt gott, iallafall inte i sverige. Norsk mjukglass slår alla andra mjukglassar, och Kioskpiratenglass slåt i sin tur den norska delikatessen.. jaja, nu ska jag sluta prata om glass, jag ska sluta prata överhuvudtaget, nu ska jag duscha och fixa mig, äta och sen ta mig iväg någonstans. Festival ikväll också iallafall,

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0