, 2/6

nu tänkte jag ha en liten minnesstund för sommaren 2007.
Den började bra, en vecka i Orsa på konståkningsläger, helt underbart, massa träning och massa värme. Sedan var det sommarjobb i Abisko, trevligt det med, jobbigt, men trevligt som sagt. Jag kommer sakna Abisko i sommar, LKAB känns inte lika inspirerande faktiskt, mohaha. Efter sommarjobbet bar det iväg till Piteå på min årliga vecka, som avslutades med Tiddis och Emilia på PDOL, The Sounds och The Ark var underbara :) Sen har jag för mig att jag jobbade lite till, sen åkte jag och mamma till Stockholm och sen var det läger hemma i några dagar. Sommaren 2007 var en riktigt lyckad sommar :)

Jag har nästan för mig att sommaren 2006 var ännu bättre, den började med sommarjobb i Abisko, min första sommar där. Sen var det Kirunafestival, en mycket intressant sådan, eller hur Tiddis? ;) Efter festivalen var det antagligen mer jobb, sen en vecka i Lule på konståkningsläger. Sen en vecka i Pite, som slutade ganska .. hahahaha.. absurt ;b Sen åkte jag till Övik på ett till läger med Annis. Efter Övik kom mamma och pappa och hämtade mig och vi åkte till Stockholm, dit Tiddis flög och vi hämtade upp henne. Då åkte vi till min faster, efter någåra shoppingdagar såklart, och var där ett tag. Efter besöket hos min faster tror jag att vi åkte hem.. Nej, vi åkte till Pite och gick på PDOL :) Sen bar det iväg hem, läger hemma och sen började skolan. Mitt sista år på Luossavaaraskolan, med klassen och allting, jag saknar det litegrann måste jag erkänna, även fast våran klass är i världsklass, MSP forlajf!

När jag ändå är igång kan jag berätta om sommaren 2005, som nog är ganska lik min sommar 2008. Den började med Turkiet, med familjen Lindmark x 2, mycket härligt. Det var första gången jag var utomlands, det var verkligen alldeles underbart. Efter Turkiet var det bara chillande som gällde, sen kommer jag inte ihåg om jag åkte på konståkningsläger eller inte, jag tror faktiskt inte det, men jag fick iaf nya skridskor. Under den sommaren blev det Kirunafestival, en Piteåvecka, en vecka i Norge med min familj och Tiddis, sen Stockholm och till sist läger hemma. Också en oförglömlig sommar. Nej förresten, jag var visst på konståkningsläger, i Luleå en vecka. Okej, den sommaren kanske inte alls var så lik sommaren -08 som jag trodde ;b haha

nu ska jag fixa mig och bege mig till skolan :) pusstjaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0