, 25/6

jag längtar till helgen, jag behöver helg just i detta nu. ge mig festival! jag är trött och varm, har nyss racercyklat hem från FAB, efter en lång dag innehållande väldigt mycket vindsopningar och lite gräsklippning. jag orkar inte skriva nu, jag är för trött



21.24

jag har varit död praktiskt taget hela eftermiddan. efter att jag skrivit åt jag en ansenlig mängd mackor och en skål med fil, müsli, banan och russin i. sen läste jag lite, vad ovanligt.
Helt plötsligt kom mamma hem (brööööööl) och tog med mig till Eden där hon pratade med Stina om massa saker, jag ska kanske jobba där i slutet på sommaren btw.
Efter vår lilla tripp till Eden körde mamma hem mig och jag la mig under täcket och ömsom läste ömsov sov ändå till klockan sju då jag började göra mig iordning för en springtur, först klädde jag på mig, sen bytte jag kläder och tjorvade en massa, det regnade nämligen ute, inte direkt lockande - men vad gör man?
När jag väl kom ut var det skönt ute, jag testade min pulsklocka för första gången, jag tror att jag har ställt in den fel, för enligt den sprang jag med typ 95% av min maxpuls hela vägen, vilket är högst otroligt eftersom jag inte ens var speciellt trött. så det kan gå.
Sen kom jag hem, typ för en halvtimme sen, och då placerade jag min feta bak här, sen kom mamma hem och lagade omelett till middag. och nu har jag nyss ätit klart, klockan är halv tio och jag ska nu duscha, läsa, sova. puss&godnatt



(trött bild från dagen jag kom från tunisien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0