, 24/6

den vildaste dagen 2008
ja, idag fyller min kvinna Vilda Thulin femton, respekt ;) tyvärr är den omtalade i gränsen och jobbar så hon kan varken få någon present, kram eller något gott skratt idag. synd.

Mina fötter värker som aldrig förr, dt där var en lögn, de har värkt mycket mer än såhär, men just nu i stundens hetta känns det som det, de brinner! Inte nog med att jag har gått omkring i mina Janne Långben-kängor hela dan, när jag kom hem bestämde jag mig för att gå in skrillorna, det är snart is vettni, och då får fötterna inte hindra mig från att åka. Smart jag är, det är synd om mina fötter. Mina fötter och Vilda.


låtsas inte om att ni inte vet att det är stiligt med bara ben,
skridskor och svarta strumpor som sticker upp ur dem ;)


Ja, nu sitter jag alltså här igen, med värkande fötter, mina craftshorts och umbro-tröjan, jag är frotfarande blöt i håret efter promenaden hem i evighetsregnet. På tal om min promenad så var det en gubbe som ramlade och slog skallen typ vid Q8, det såg lite l'skigt ut, för han liksom flög upp i luften och sen ner på marken, han var helt vimmelkantig. Som tur var var det en massa folk där, förutom jag alltså, och de ringde till ambulansen och sen gick jag. Men de sa faktiskt att jag inte behövde stanna.. så det gjorde jag inte heller.

Nä, nu ska jag förena mig med min Harry Potter 1 en liten stund, kanske en ganska lång stund, only god knows. tjing




senare på kvällen...
jag kom nyss på mig själv med att sakna storslalom, nu håller det på att gå för långt här, när ja till och med saknar att åka storslalom (som jag HATAR annars) är det nåt som är fel. Jag måste få åka slalom innan jag storknar, till och med tanken på att det mest troligt inte blir nåt alperna för mig i höst gör mig spyfärdig, vad har jag gjort för att förtjna detta? snööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0