, 23/6

om jag ska beskriva mig själv med fem ord just nu så skulle det bli; müsli, harry potter, träna, skavsår, gräs.
 ja.. ungefär så, ser mitt liv ut. just nu, väldigt mycket nu.

min första dag på sommarjobbet avklarad, och jag hade nästan velat försöka springa till månen istället för att snurra runt med den sega äckliga gräsklipparen imorgon. men vad gör man, en sak är iallafall säkert, jag kommer aldrig hitta ett sämre sommarjobb, jag saknar abisko! jaja, men där står jag, i min blåa bävernylonoverall, med skydsglasögon och hörselkåpor, till råga på allt har jag ett par skor som ser ut att ha tillhört janne långben i ett tidigare liv. vanligtvis känner jag mig aningen glamourösare än så.

nä, nu är det duschen som väntar på mig.. om jag inte tar det imorgon istället, sen harry och sen ska jag sova. pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0