, 22/6

nu är jag hemma igen, ett himla flängande hit och dit, men jag tycker bättre om det än att bara vara på ett och samma ställe hela tiden. idag har det för övrigt (åter igen) utspelat sig ett tredje världskrig på katterjåkks husvagnsparkering. Mamma representerade Hitler (och hon gjorde det mycket bra, riktigt fin inlevelse) och jag var storbritannien, frankrike och usa. Finns inte så mycket mer att tillägga om det, mamma skriker, jag sitter tyst och stirrar på henne, hon skriker lite till och sen när jag har stirrat tillräckligt länge går hon därifrån, min taktik är ganska bra måste jag säga. Aja, nu ska jag dyka in i pottsorkens värld igen, sjunde boken är (än en gång) snart slut, Pussochgull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0