, 1/6

första juni, skönt! :) bara typ två skolveckor kvar, och vi är ledig på fredag, plus att jag och tiddis åker till tunisien nästa onsdag, jag älskar livet just nu känns det som.

men igår, vilken dag! var i gränsen och åkte skidor halva dan, med 2xcalle , calle g hade världens sötaste väst på sig, en röd med vita hjärtan, och de löstagbara ärmarna, också röda hjärtmönstrade, hade calle ö på sina armar. de tyckte att jag hade på mig för mycket kläder, och när jag väl tog av mig jackan klagade de på mitt underställ också, vill ni bråka eller? det var iaf stekande hett och rolig skidåking, finns faktiskt mycket snö kvar med tanke på hur sent det är.

efter halva dan var jag tvungen att dra mig iväg från fjället, sätta mig i audi och åka till narvik på shoppingtur, måste faktiskt säga att det sved lite i hjärtat, säsongens finaste dag och jag åker till narvik, men hade jag inte haft brist på kläder till sommaren (framförallt tunisien) hade jag inte åkt, never ever :p jag älskar älskar älskar gränsen.

i narvik köpte jag två par shorts (ett par blåa och ett par bruna), en svart tunika (haha, svarta kläder as usual), en marinblå-röd klänning, en typ t-shirt och underkläder. Jag känner mig ganska nöjd, behöver bara en röd väska och ett par röda skor till min klänning, hehe ;p

vi åkte hem tidigt idag, det var så dåligt väder (skulle ha åkt hem med carl och carl igår ist), och sen hr jag städat mitt rum, hängt in alla kläder i garderoben efter färg (haha) och jag har räknat mina kläder, mer än en tredjedel av alla kläder i min hängande garderob är svarta, i den andra garderoben har jag typ mer än hälften svarta klädesplagg, vad dyster och svart jag känner mig.

aja, nu ska jag sluta skriva. Puss&gull




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0