, 1/6

, ikväll har jag varit med Vilda, det var ganska intressant, men urartade pga övertrötthet från båda parter. Jag anser såklart att min skuld är betydligt mindre än den lilla vildas, men jag förmodar att Vilda själv inte riktigt håller med. När vi först var ute och gick pratade vi om studsmattor, detta var innan övertröttheten kom över oss, men studsmattor blev ändå ämnet för kvällen. När vi hade slutat uppföra oss som apor följde jag Vilda hem, då skulle hon lära mig att dansa vals, jag var ingen stjärna direkt, men vänta bara, med lite övning kommer stjärnglansen ska ni se ;)

på tal om studsmattor kom jag och tänka på pite, fast vi (tiddis och dom) har inte kvar en enda studsmatta, sorgens sommar för folket. Med studsmattor och pite kom jag att tänka på sommar och att det är högst sex skoldagar kvar för min del, om en och en halv vecka åker vi till Tunisien, och däremellan är det en och en halv dag lov + helg. HALLELUJAH! 

men jag längtar redan till nästa vintersäsong, till gränsen, med sjukt mycket snö, that's how we want it! ;)

dagens bild ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0