, 11/6

the big day ;)
nu sitter jag och lyssnar på bobban, jag flög upp ur sängen klockan sex, har färgat ögonfransarna och duschat och ätit, ska packa klart och bestämma vad jag ska för kläder på mig när jag åker (mission impossible) samt vänta på att iPoden laddar klart, åh vad jag längtar. resfeber!
jag är inte lika lysande röd och mina två små vita snygga streck i pannan är nästan osynliga, haha, jag bränner mig ju aldrig, varför var jag tvungen att göra det NU? haha,
nu la bob marley av att sjunga och ersattes av Madonna, blä för henne. Måste byta, sådärja, nu blidde det Imperiet, varför sitter jag och skriver en massa smörja? jag har sovit alltför få timmar inatt, och jag måste ringa till skolan och sjukanmäla mig, annars blir min mamma en arg(are) människa. puss&gull

klockan 11 åker vi till luleå, klockan 17 lyfter planet, mäktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0