, 4/7

Imorgon åker vi , lots of happy faces, dels från min kära mor som blir glad över att slippa mig i två veckor - ett nytt krig bröt ut idag på stan - och dels från mig som både får träna, vara med Annis och slippa alla jag vill slippa.

Har varit på stan idag, hämtade mitt nya id-kort,.Ser inte lika död ut på kortet som på mitt förra, men helst hade man velat ha en bild på sin (för mig obefintliga) hund istället, men kan inte få allt här i livet. Jag får i alla fall snart åka skridskor - det räcker för att göra mig nöjd just nu! Såg Sonny som hade kommit hem från Spanien typ, sen fösvann han, såg Emma, Sanna och Elin J - skulle vinka - cyklade nästan in i en tant. Lyckat Petris, lyckat ;)

Jag och Tiddis, som idag har suttit på Safari i en och en halv timme, skulle göra våran årliga "Tiddis och Pe Ultraparty"-skiva idag. Vi kom inte så långt. Låtar som hittils valts ut; Over You (Chris Daughtry), Boo Boo Goo Goo (The Ceasars), Ella Elle Lá (Kate Ryan), Young Folks (Peter, Björn & John), I'm Yours (Jason Mraz), Amarulla Three (Amanda Jenssen), Give it 2 me (Madonna), You're The Storm (The Cardigans), All The Small Things (Blink 182), Farväl Jupiter (Lasse W). Madonna, som inte riktigt faller mig i smaken, tillät jag endast för att Tiddis <3 Madonna och för jag känner mig riktigt snäll idag. Årets Ultraparty blir den fjärde ultraparty som vi kokat ihop tror jag, jag älskar sommaren (och bara för att inte vintern ska känna sig utanför kan jag tillägga att jag saknar skidåkning och snö litegrann, men bara lite ;b).



ca.21.00
godkväll gott folk! :) jag har nyss varit ute och kört bil - jag skakar fortfarande! Måste säga att jag blir mer och mer kung på det där med bilkörning hela tiden, nånting jag verkar ha en naturlig fallenhet för iallafall. Den enda gången pappa blev rädd var när jag skulle köra upp på vår uppfart med (kanske lite för hög) fart. Men jag hade kontroll, I'm the king of the roads tonight, ohyes! 

Just nu är det ebba grön som fyller mitt rum med ljud, jag ska strax packa klart och sen förena mig med min man Harry Potter i sängen, haha. Jag mår allmänt bra, om man bortser från min onda hals och problemet hur jag ska kunna klara mig en hel natt utan bafucin, livet leker och sommaren har äntligen kommit! Som grädden på moset närmar sig coop arena med stormsteg. Idag älskar jag livet!

Om man måste vara lite negativ (vilket skulle mer likna mitt normala jag) så är inte Axel hemma. Han är aldrig i Lule när jag kommer, vilken skit. Så, nu har jag klagat fördigt för ikväll, bara massa lycka att insupa resten av natten.

PUSS!

jag och tiddis  på tiddis tak   jag och tiddis , igår på tiddis tak :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0