, 3/7

Jag måste faktiskt säga att mina kusiner är två mycket söta varelser, även om jag deras sällskap gör mig trött och hindrar mig från att sova bort all feber (det är det enda botemedlet till min så kallade råttpest, enligt mig såklart). Idag har jag dessutom ingen röst, så att ringa till mig är ingen större hit, om ni inte vill lyssna till nåt som låter som en väsande orm. Men det är ingenting jag rekomenderar. Väsandet kanske försvinner med dagen, I hope.

Nu håller jag på att skriva packningslistor (I know, listor i plural) till Lulelägret, samtidigt som jag går i skridskorna och uppenbarligen skriver jag blogg också. Man är ju kvinna, jag kan göra flera saker samtidigt - förutom att gå och äta glass, det är verkligen något jag inte kan göra på samma gång, haha!

Jag fryser, och jag svettas, det finns ingen logik i det hela.. men jag har börjat bortse från det där med logik. Förr tyckte jag det fanns logiska lösningar på allting, men icke längre, det krävs lite space för det ologiska också för att allting ska fungera. Jag själv är så ologisk att jag undrar varför mig hjärna är det.. ingen logik i det där heller.  

Jag undrar varför jag sitter och skriver massa smörja, det är säkert råttpesten som spökar - Var ska detta sluta?

'cause you're the storm that I've been needing
and all this peace has been deceiving
I like the sweet life and the silence
but it's the storm that I believe in
<3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0