, 30/7

sista kvällen i storstaden, ska ut och äta med mammas kompisar - känns ju lite sådär faktiskt, jag känner mer för att ligga hemma, hyra harrypotter 4 och äta fruktsallad. Men jag har en plan; om jag äter, sen säger att jag inte mår bra och sen får jag gå hem, på hemvägen svänger jag förbi och hyr film och köpter frukt - själviskt, men smart ;b

idag har varit ytterligare en shoppingdag, har inte hittat speciellt mycket som jag verkligen behövde hitta faktiskt, det är ju lite olyckligt måste jag säga. finns ett par jeans jag vill ha, men kände inte för att betala för dem så det fick vara... chinos är också en sak jag var 100% inställd på att köpa, men jag ides inte gå förbi bikbok (där jag vet att det finns ett par som passar) när jag gick hem. så kan det gå. nu ska jag träna lite styrke (kan inte springa, fortfarande krasslig) och sen göra nåntign annat. pussciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0