, 2/7

febern fortsätter, antagligen är det allt sopande på Thule som gjort det, råttfeber är min inofficiella - påhittade - diagnos. Vad ska man göra med livet egentligen ? Jag tänker ta på mig mina skridskor och gå i några timmar, det kanske hjälper..

innan festivalen var jag riktigt opeppad, under festivalen var jag riktigt peppad och nu efteråt känner jag att jag hade behövt en festival till. det är bara att välja och vraka, antingen PDOL eller Lulekalaset med Tiddis, eller Yran med Hedda, båda alternativen känns mycket lockande faktiskt. Till yran kommer bättre artister - kent, lasse, håkan (som jag missade av nån konstig anledning i fredas ;b) m.m Men jag tror att Yran krockar med min och mamis årliga stockholmsvecka.. ja, vi får se hur det blir.


ca.19.15
faster, hennes man och mina kusiner kommer idag. jag känner mig inte riktigt hundraprocentigt gästvänlig och social idag, klockan är bara sju och jag känner att jag måste gå och sova snart.. usch usch usch. till råga på allt ska de sova här, off, jag orkar inte idag, snälla!

aja , på lördag åker jag ner till lule, och kommer inte hem förrän om två veckor, det är det enda som håller mig uppe just nu. PUSS!

sjuk!


Kommentarer
Postat av: annakaisa

vi åker på söndag (:

2008-07-03 @ 11:01:01
Postat av: petra

japp :)

2008-07-04 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0