, 24/7

ohlala, nu är jag i stockholm, gårdagen tillbringade jag dels hemma på gymmet, övningskörde, satt på ett plan, träffade agnes som ska flytta till australien i ett år, åkte flygbuss med agnes, gick på stan med mamma, gick hem, åt, fick migrän, sov, trodde att migränen var borta, gick och la mig, vaknade klockan två och trodde att mitt huvud skulle sprängas inom kort, mamma fick den ädla uppgiften att massera mina händer i en timme så att jag kunde somna - stackars sate, men jag har aldrig haft en sådär "stark" migränattack förut, jag ville bara dö.

imorse vaknade jag, efter att ha drömt massa weirdo saker hela natten, och vågade inte röra på mig i rädsla för att migränen inte var borta - jag viftade lite på tårna , och yes(!), den var försvunnen. Nu har jag bara stigit upp, och ätit müsli, jag väntar på att mamma ska komma tillbaka med nybakta frukostmackor, I like stockholm - helt klart!

ja, justdet, som vissa (tiddis, annis blandannat) kanske vet blir jag helt körd i hjärnan när jag har migrän, och igår när jag vaknade på natten trodde jag att jag skulle spy så jag vandrade iväg i mosters lägenhet och letade en hårsnodd,som tur var spydde jag inte ner någonting, faktum med att jag inte spydde alls, men jag var på toaletten och tänkte - tandställningen är inte så bra att ha i om jag tänker spy, så jag la den liksom på golvet, halvt gömd bakom toastolen. Sen gick jag och la mig igen och väckte mamma. Imorse hade hon antagligen hittat t-ställningen, för nu låg den i säkert förvar på handfatet.

ja, nu ska jag göra mig iordning, äta mammas mackor, gå på stan och sen åka till min mosters stuga i hedemora där jag måste träna. Puss och godnatt, nej god...dag menar jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0