, 21/7

Igår var verkligen en riktig bottendag, jag var på skitdåligt humör och trött som jag vet inte vad - den varma sliskiga sommarsolen bara hånflinade åt mig. Ja, igår var en dag för regn och åska - igår var jag regn och åska.

Idag är det nästan tvärtom - jag är hyfsat glad och hyfsat pigg, men vädret är hyfsat dåligt. Vad gör man åt saken? Inte så mycket faktiskt.

Nu är jag less på att vara hemma (yiho, har varit hemma en dag och vill redan härifrån). Det ska bli skönt att åka till stockholm på onsdag, och jag vet inte när jag kommer hem, för jag har ingen biljett än så länge. Om jag åker hem den trettionde kommer pappa från stugan och hämtar mig och så åker jag dit över helgen, det hade varit skönt, jag har inte varit i Skibotn på aslänge (det är där vi har stuga).

Ja, och idag är det första gången jag kommer träffa Tiddis på över två veckor, vi har inte varit ifrån varann såhär länge på flera år, tur att det finns mobiler så man kan smsa och ringa iallafall. Vi ska iallafall äta lunch på Safari idag, mums!

Nä, nu ska jag hitta några kläder och sen bege mig mot staden.  katjing.



senare;
Jag har varit ute och övningskört, inga detaljer utges idag - bara den lilla haken att jag var grymt förvirrad. Jag har varit förvirrad i princip hela dan, lunchen på safari var iallafall värst, och sen fortsatte det bara. Såg Emelie Johansson på Safari.- as allways, vi är alltid där samtidigt. Men av det jag förstått av hennes blogg kommer hon också flytta, jag tycker att det är mycket sorgligt alltihop. Alla bara flyttar. Och Katti byter klass - storgrin.

och så ska jag bara tillägga att det var ylva och karin som var "the shit" igår, och att jag kommer sakna dom hur mycket som helst när dom flyttar. Eftersom Elli också flyttar blir det bara jag och Tiddis kvar i vårat lilla område, sorgligt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0