, 20/7

nu - när jag har kommit hem, packat upp, sovit ut och verkligen hunnit slappna av för första gången på två veckor - känner jag mig ännu tröttare, alldeles kolosalt jättetrött. Idag har varit en väldigt o-intressant dag, det enda jag har gjort är ätit, läst och suttit vid datorn. Ätit har jag definitivt gjort i för stor mängd idag, men det kändes verkligen som att jag inte ätit något riktigt på två veckor - inte för att jag skulle kunna klassificera bullar som riktig mat men ändå. Idag var en flodhästdag, imorgon återgår jag till det normala igen. Imorgon är det måndag och det känns som att jag borde börja träna igen då, men pappa tycker att jag borde vila några dagar och någonstans i mitt undermedvetna vet jag att han har fullkomligt rätt, I really need a couple of days to rest.

nu ska jag gå ut till min arga mamma i köket och (med risk att få en kniv kastad i huvet) fråga om jag kan hjälpa till med något, lite duktig har jag ändå blivit - kanske håller på att mogna trots allt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0