, 19/7

JAG ÄR HEMMA - och det är så skönt! Det enda problemet just nu är väl att halva mitt golv är täckt av smutsiga kläder och min säng behöver bäddas. En tobleroneglass står och väntar på mig i frysen, jag i min tur väntar på att mamma ska hämta glass åt mig och hon förväntar väl sig ungefär samma sak som jag gör - fast tvärtom och det kan hon ju gömma!

Jag kommer iallafall sakna Annis, har varit med henne i princip 24/7 i två veckor nu. Och det är det som är riktiga vänner - man lessnar aldrig på att ha dem omkring sig och saknar dem när man inte har dem runt sig. Jag känner att jag är dålig på att formulera mig ikväll, jag överlåter saker till LasseW som får avsluta mitt inlägg med några prima rader ur "Jag Har Väntat På Ett Regn" medan jag själv går och umgås med min HP-bok. PUSS!


jag har spridit lite värme
jag har spridit lite frost
jag är varken hjälten eller boven
jag är bara lite lost




den här bilden får samanfatta lägret lite kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0