, :)

snart ny månad, en supermånad för man hoppas, för januari hittils har inte bjudit på nåt kul, förutom att axel var här och lyckseletävlingen :) fast när axel var här hann jag inte träffa honom typ och i lycksele tappade jag mitt kort och leg ;p jag tror helt enkelt inte att det är mitt år iår, bättre lycka nästa kanske? ;) i helg, typ min enda lediga helg på skitlänge nu, är den enda helgen som tiddis är borta, skit, jag säger ju att allting går emot mig :p

idag har jag fått en pjäxbag, positivt, och idag har jag slalom, positivt, och idag fick vi sluta tidigare, positivt. lite positivt iaf :) haha.

och så ska jag vara med malin nån dag, det var ju sjuhundra år sedan, verkligen skitlänge :') men nu är det food och sen ska jag plugga. tjingeling :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0