, hej snö :)

nu snöar det, det känns som att det inte har snöat nånting i vinter, vi har iallafall inte mycket snö, inte jämfört med var vi brukar ha, det är dåligt. jag tror att det är växthueffekten, helt klart, snön kommer försvinna och jag tänker flytta till typ grönland ;D  om det blir så alltså , bara jag får ha snö och vinter, till solen kan man ju åka, det är  vintern som är viktigast  ;) Snart ska jag iallafall till backen och träna, fast det blir nog inte så mycket träning idag, det är så mycket nysnö så vi kan nogi nte sättav bana,men det blir väl mina Karma idag, det var längesen. jag längtar till gränsen, och jag kan inte åka dit på premiären, ska till rovaniemi och tävla ist, iofs hinner jag ju vara i gränsen sen, till typ påsklovet, eller jag hinner vara där några dagar på sportlovet också. och sen har jag ju typ nästan hela april och maj :) usch , jag har en massa matte att göra, och en svenska filmrecension att skriva, jobbigt! bläsh, nu ska jag ta och göra mig iordning ;D tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0