, februari - tretton

goddag, jag är glad, eller jag blev glad, för det är snöstorm, eller här är det väl mest storm och en massa snö som yr omkring, men i Gränsen är det storm, snöstorm eller vad man nu vill kalla det, kollade på webcameran, man såg ingenting :D åh, låt det snöa fram till nästa helg, hej älsklingsställe :) älsklingssnö, och jag är bara allmänt lycklig. Igår när jag skulle sova var jag olycklig, för jag trodde att det aldrig mer skulle snöa, jag fick för mig det iaf, men august sa att det har snöat hela natten :) fast nu slutade vinden, konstigt, då kanske det blir backen ikväll i alla fall, jobbigt, men jag ska ju och tävla till helgen så.. och jag får vara ledig halva tor + fredag :) fetttnice alltså, men jag måste ju jobba hemma en massa, jobbigt. och tänk SM, då är det en hel vecka borta. cheeses. jaja, men nu ska jag snart till lombia och träna kidsen, eller grupp 2, men kidsen låter mycket roligare.

jag ska förresten sluta fika, på tre dar har jag och tiddis varit och fikat tre gånger, nej, slutfikat för min del, en gång i veckan får jag fika, jag får väl ta med mig frukt till skolan eller nåt, för skolmat och jag är inte direkt bessstisar. nejnej, hej¨hej



kl.18.40

jag hade faktiskt glömt att jag redan skivit blogg idag, det blev inte backen, typ storm ute, ser ut som att lyktstolpen utanför mitt fönster håller på att välta ;b men det är ju som sagt bra att det är dåligt väder här, för det är ännu värre i gränsen :) jag har tjatat om gränsen alltför länge nu, ska kanske sluta med det ;p
snart ska jag börja packa , det hade inte riktigt kopplat att det är imorgon vi åker och tävlar, och jag hade ingen tanke på att börja packa, men nu har jag varit duktig och skrivit en lista på allt som ska med iaf :) och nu ska jag nog skrida till verket faktiskt :) hejs,

jag måste skaffa mig trådlöst bredband så att jag kan ta med datorn på tävlingarna, men jag behöver en liten dator att ta med mig, min är så stor, trots att det är en bärbar. klumpigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0