, februari - tjugosex

jag har lite beslutsångest, antingen så ska jag sticka och springa nu på morron eller så är jag lat och springer inte alls, jag behöver ju verkligen springa, men jag är lat idag (liksom alla andra dagar) ;) nä, jag måste ut och göra det nu, eller snart, för jag har nyss ätit frukost, om jag sticker vid åtta och så springer jag inte så långt så är jag hemma innan halv nio, så duschar jag och allting och ja.. då hinner jag till skolan sen också, praktiskt. okej, jag behöver bara intala mig själv att jag måste också, jag är så seg ;b

idag måste jag börja packa, imorgon åker vi till Tärnaby, tävlar där i två dagar (FIS storslalom), sen åker vi till Sundsvall (1 Nationell GS+1 Nat. SL). sen åker jag hem med tåget upp till gränsen, är där måndag, tisdag, onsdag och ev. torsdag innan jag åker till åre (de andra åker direkt till åre från sundsvall). sen är det åre hela veckan efter sportlovet, sweet :) sen kommer nästan det bästa, det som gör att min Mars månad blir näst intill perfekt; endast fyra dagar i skolan och sen åker vi till sundsvall på torsdan igen :) YAY! och sen påsklov, fifajsiken vad härligt .

nä, om jag nu ska ta och pallra mig från datorn och göra någonting vettigt istället? yesbox, hejdå




jag har lite beslutsångest, antingen så ska jag sticka och springa nu på morron eller så är jag lat och springer inte alls, jag behöver ju verkligen springa, men jag är lat idag (liksom alla andra dagar) ;) nä, jag måste ut och göra det nu, eller snart, för jag har nyss ätit frukost, om jag sticker vid åtta och så springer jag inte så långt så är jag hemma innan halv nio, så duschar jag och allting och ja.. då hinner jag till skolan sen också, praktiskt. okej, jag behöver bara intala mig själv att jag måste också, jag är så seg ;b

idag måste jag börja packa, imorgon åker vi till Tärnaby, tävlar där i två dagar (FIS storslalom), sen åker vi till Sundsvall (1 Nationell GS+1 Nat. SL). sen åker jag hem med tåget upp till gränsen, är där måndag, tisdag, onsdag och ev. torsdag innan jag åker till åre (de andra åker direkt till åre från sundsvall). sen är det yngre junior sm i åre hela veckan efter sportlovet, sweet :) sen kommer nästan det bästa, det som gör att min Mars månad blir näst intill perfekt; endast fyra dagar i skolan och sen åker vi till sundsvall på torsdan igen :) YAY! och sen påsklov, fifajsiken vad härligt .

nä, om jag nu ska ta och pallra mig från datorn och göra någonting vettigt istället? yesbox, hejdå





22.20
gissa om jag var ute och sprang imorse? ........fel, jag var faktiskt ute :D, det blev ingen lång tur, sisådär tjugo minuter eller något. men jag känner mig lite halvstolt faktiskt, nu gäller det bara att komma igång som vanligt :)

och ja. imorgon åker vi, och vi kan ju samanfatta det hela såhär; jag har inte packat ännu. detta betyder att jag kommer få betydligt mindre sämn inatt än jag egentligen behöver. men jaja, jag sov efter skolan faktsikt, jag hade världens huvudvärk och när jag och tiddis skulle kolla på Hipp Hipp somnade jag och sov till middagen :) fast jag känner mig faktiskt trött ändå,men först måste Petris packa.

imorgon har vi bad, och jag tycker att det är så tråkigt, förut älskade jag det, förut älskade jag gympa överhuvudtaget. men nu... det är ju egentligen kul, men våra lektioner är inte kul. bläsh.

tillbaka till min packning, jag tänkte komma ner i min völkl-väska med alla saker, vilket inte borde vara omöjligt. det har gått förr. det blir så jobbigt med mycket packning. min plan är att resa med ryggsäck, väska och skidfodral. får väl se när den planen spricker, hoppas den håller (nu är jag negativ igen).

jag har kommit på att jag ska börja skriva träningsdagbok igen, men jag vill ha ett snyggt block att skriva i, och utbudet på snygga block, eller block överhuvutaget, är inte sådär överväldigande stort i Kiruna om jag säger så. Undra om vi kanske hinner springa lite på stan i Sundsvall, hope so, fast våra tränare kanske inte är så pigga på det . ;b

nu måstej jag verkligen packa, känner hur trörrheten sprider sig i mig ;b aja, godnatt folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0