, februari - tjugofyra

oj, nu råkade jag radera hela skiten, jobbigt, så jag börkar väl om då ;b

HEJ! nu är jag hemma igen efter en helg i gränsen, och som vanligt vill man inte åka hem (hanna och vilda har fusk, de har tagit ledigt och åker hem först på tisdag, jag är avundsjuk!).
först så skulle alla människor i hela världen upp, men det slutade med att det bara blev jag och vilda (som nu har bytt namn från thulin till thelin, iaf enligt nsd ;b). men vi vet iaf hur man ska fördriva tiden på ett vettigt sätt, verkligen ;b nämen, jag tycker om dig vildis, det har jag gjort i fjorton (snart femton) år varenda serkund och minut :)
aja, imorse förljde jag med pappa upp på fjället klockan åtta (han jobbade). jag har för första gången varit in på "nypans kontor" (kanske inte världens vackraste syn) och så har jag sett den organiserade ordningen de har i förråden ;b vilda kom till backen vid tolv halv ett nångång och vi åkte tills vi blev till is, då stack vi in på lappis och åt mockarutor och varm choklad (vilken vi drack såklart ;b). sen var det ut och åka igen , sen stack jag till topp och vilda och hennes släkt och familj hem. när liftarna hade stängt åkte vi ner och sen åkte vi hem.

jag ha inhandlat ett gränsentshirt och en buff, jag ska köpa flera t-shirtar, de var skitsnygga :) aja, nu måste jag plugga matte ( vilket söndagsnöje!) puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0