, februari - tjugofem

, idag blir det backen istället för lombia, känns lite surt, men det är nödvändigt, vi åker ju på onsdag och hinner därför inte träna då (logiskt?) ;b idag tänkte jag runna hem från backen, men jag vet inte, jag fick cp i benet på badet och det gör ont, kanske pinar mig iallafall, jag har inte sprungit på tre veckor.. jag är ett dåligt föredöme för mänskligheten.
aja, men nu ska det bli ändring på det, och fakiskt så har jag haft anledning till mitt lilla uppehåll, jag har varit sjuk och skadad, om man nu kan kalla det skadad. jag tycker att om man är skadad ska det vara ordenligt, så jag vet inte vad jag ska benämna mina benproblem med ;b aja, nu ska jag äta och sen upp i backen, jag skulle behöva plugga också, men jag tror att vi tar det en annan gång :) / P.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-02-25 @ 17:28:14
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: linda

Tävlar du i skidor eller något?

2008-02-25 @ 17:35:20
URL: http://lindalynn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0