, februari - tjugoett

hej hej, jag har en cp-böld i ögat (eller nåt sånt;b) och det är rött svullet och gör ont, skabbigt. och jag vill att det ska gå bort NU, för jag är ful(are än vanligt iallafall).
imorgon åker jag till gränsen, love love love, I guess it will be very funny ;) och jag tror att det har snöat hyfsat mycket, eller pappa ringde och pratade med en av sina venner och han sa att det inte är så mycket snö längst ner på baksidan., men vad ska jag där och göra? eller jo, men man åker ju inte så mycket där. jag måste nog springa ihelg också, för jag hostar inte mer (wow, redan?)
just nu håller jag på att sätta in musik på datorn, är på sista ebbagrön låten nu, ska byta cd... haha , nu blev det imperiet, jag känner mig lite freakad idag.
och idag efter matten så jagade jag tiddis med en uppstoppad fågel och hackade hnne i huvet med den, och så sprang vi ut genom dörren och där satt en massa folk, smidigt, där står jag med en stackars liten fågel och tiddis sprang iväg ;b pinsamt, jag är inte normal, så jag får väl leva med det i guess , haha, men nu ska jag fortsätta med mitt musikinsättande och sen ska jag nog äta, ev. sticka till backen och valla mina friåkningsskidor och sen till lombia och träna, planerat och klart in i den minsta detalj, right? :)
gränsen gränsen gränsen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0