, februari - tjugo

jag har egentligen massa att göra, igår tyckte jag att jag var hyfsat med i matchen, men det visade sig att så var inte fallet ;b jag låg efter i matten (pga av ett missförstånd från min sida.. sällan ;b) , hade glömt samhällsprovet och glömde ta med mig frukt så jag fick svälta på lombia, vilket gjorde att jag hade lust att pina mina kids på isen, fast istället tog de själva över träningen, astrid slog skallen, hanna hade snabblektioner med de andra och så ville alla hoppa olika saker, jag var mest trött men stod och skrek där som vanligt, ganska rogivande faktiskt. fast jag frös som ett psyk för jag hade glömt tröjan, men sen kom jag på att jag hade kunnat ha tröjan jag hade under jackan på gympan, men så långt räckte inte intelligensen idag, förrän efteråt ;b

sen ´harj ag varit i backen och vi hade storslalom, fast det var väl nånting mittemellan GS och SG , roligare än vanlig storslalom iaf :) (GS=storslalom, SG=super-g) sen efter slalomen hade vi typ möte om tärnaby-sundsvallresan och sen bar det iväg tillbaka ner till ishallen :)

redan när ingela kom in i omklädningsrummet såg man på henne att nånting var galet, eller hon såg ut så som hon brukar se ut när hon tänker pina oss ;b vilket var helt sant, vi hade hopptest, först kändes det lugnt när hon skrev upp alla hoppen i tabellen , men sen när vi insåg att hon hade tänkt att jag sanna och elin skulle hoppa allt i kombination, alltså med två hopp i rad, blev vi lite småledsna ;b det blev lite fiasko för min del, men så är det ju vissa dagar, nu skulle jag verkligen behöva plugga på samhällsprovet (vi flyttade det till imorn ist) och sova såklart. tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0