, februari - nitton

jag känner att jag kommer mer och mer ikapp mig själv nu faktiskt, jag vet vilket datum det är och jag ligger inte efter med något skolarbete, det är chill, idag har vi haft en lektion, tyska, och vi hade prov vilket också gick hyfsat tror jag iallafall :) imorse var jag inte i fas, jag var först mycket tidig, vaknade halv åtta och började tjugo i elva, men jag bara segade och det så jag missade bussen och fick springa halva vägen till skolan, lagom trött kom jag in i klassrummet, precis i tid, kanske möjligtvis lite försent, men det räknas inte . ;b sen har jag gått hem, mycket krävande måste jag säga, jag har ingen lust att gå mer idag, men jag antar att det är oifrånkomligt ;b jaja , nu ska jag umgås med min laserkvinna Tiddis och sen så blir det träning och så tänkte jag övertala pappa att jag får åka till lombia sen ikväll också, one can only hope :) jag fick kläder från HM igår också, en kofta och ett linne, en t-shirt och en tunika tror jag :) såå.. nu väntar jag på tiddis och sen får vi se vad som händer, hej



image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0