, februari, fyra

ja, om några dagar är det gränsenpremiär :) och jag kanske ska dit, eller om jag kan stå i pjäxor och har hunnit träna en träning innan helgen åker jag till rovaniemi och tävlar, men annars kommer jag nog upp och är litegrann, antagligen kan jag imte åka skidor , men jaja..

jag vill ha "fashion against aids-kläder" från HM, tycker att det är skitsnygga, undra om de finns på hm i lule? ;D hope so, jag vill åka någonstans, SHOPPA SHOPPA SHOPPA! samtidigt så pratas det om klassfest, men det går ju inte nu ihelg egentligen, det är ju premiär ! ;) fast, jag och elin är inte ledig en enda helg fram till april, eller slutet på påsklovet , shit alltså. men jag älskar slalom, <3 , kommer sakna konståkningen bara, that's all.


image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0