, februari - elva

jahapp, jag tror att jag håller på att bli sjuk, det var skitvarmt hemma så jag öppnade fönstret, nu är det inte lika varmt längre. men det hör inte till saken kom jag på, det känns iallafall som att jag har feber, läbbigt, och dåligt eftersom jag ska till Järvsö och tävla ihelgen, det är långt dit, och jag vet inte var det ligger ;D haha  ,

jag är hungrig, snart får de faktiskt ta och börja servera MAT och inte nånting som nästan liknar mat i skolan, annars kommer jag bli galen, och ruinerad (eftersom jag och tiddis pga matbrist dras till safari oftare och oftare, haha).

fast annars åker jag till gränsen, om jag inte blir sjjuk alltså. Och jag kollade tävlingsschemat idag, LEDIG NÄSTA HELG! :D vilket betyder gränsen , hoppas att det har kommit mer snö, det är deprimerande lite snö i gränsen just nu. om det inte kommer snö kommer säsongen inte att bli lång. och det ä inte bra för oss slalomåkare vars tävlingar slutar i slutet på april. jag ska bli miljömedveten, kanske, men tänk om snön försvinner, jag tänker flytta till typ grönland då. jag klarar mig inte utan vinter, det gör jag inte.

men men, jag har en massa skoljobb, och jag ids inte och det är jobbigt. blä, nu måste jag iallafall plugga. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0