när natten börjar bli till morgon

Två av mina julklappar är definitivt inte bra för mig, närmare bestämt min OC-boxar. Klockan är nu 03.10, jag har legat i min säng i ett antal timmar och inte släppt blicken från datorskärmen. Imorgon ska jag upp och till backen, sen till lombia, sen på stan och sen skulle jag behöva komma iväg till gymmet också. Hur ska jag orka utan sömn? Ni förstår, jag har lite mindre än 1044 minuter kvar att avverka på tredje säsongen, då har vi inte ens skänkt fjärde en tanke. 1044 minuter är nästan 17 och en halv timme. Mitt största problem är nog att jag blir helt outtröttlig när jag kollar på det, spelar ingen roll hur länge jag är uppe, hur lite jag sover, så länge jag kollar OC är jag pigg. Jag dyrkar den där serien, jag är helt och hållet besatt. Jag älskar OC, OC är det bästa som har hänt mig, EVER! (Skjut mig någon!?). Jag tror att jag hade gett nästan vad som helst i detta nu för att vara Marissa Cooper (efter du snälla någon skjutit mig kan du även hacka mig i småbitar och sprida mig någonstans).


inre konversation

petra, gå och lägg dig.
okej, men först tar vi ryan och marissas themesong, lyssna och njut
skit i themesongen, dö petris, dö
måste ha themesong, måste ha themesong
aaaaaaaaaaaaaah
kanske man ska kolla ett till avsnitt?
aaaaaaaaaaaaaaaah
eller så lyssnar vi och kollar på ett montage, bilder + themesong , kan det bli bättre?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
det skulle ju förstås kunna vara ett till avsnitt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ohlala, nu blir det themesong, dock utan montage! länge leve oc, godnatt folk!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, osunt förhållande!

2008-12-29 @ 23:53:47
URL: http://semelier.blogg.se/
Postat av: petra

jajamän ;b

2008-12-30 @ 20:47:08
URL: http://petraloevberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0