måndagen då gud försvann igen

jag sitter och lyssnar på musik på amandas blogg, jag har lessnat på mina spellistor på både iPoden och datorn och orkar inte göra nya, så vad är då bättre än att en fin vän samlat mycket av musiken man vill ha och lagt ut den på sin blogg? Mindre ansträngning från min sida, det gillar jag - när det inte gäller allt utom träning är jag hopplöst lat.

dagen börjades med x-antal tryckningar på snooz-knappen på telefonen, proceduren pågick från sex- till halvniotiden, jag klev då upp, kollade i spegeln och insåg att det va lönlöst att ens orka bry sig, tog på mig kläder och gick till Tiddis, som för en gångs skull stod och väntade på mig.. varje dag får man vara med om något nytt. Dagen förflöt ganska smärtfritt, ett nationella prov i engelska då Tiddis och jag i princip satt och skrek till varandra var det enda intressanta som hände. Sen bar det iväg till mitt andra hem; safari, för ännu en pastasallad och en muffin. Safari fylldes så småningom med en hel drös andra MSP2:or, en bitter Carl med Joel, Serena och Amanda på släptåg och en Natalie Jonsson med en vän.

snart ska jag till backen, tyvärr är inte mina aura (skidor) monterade ännu så det blir inget lekande för mig idag heller. men så kan det gå.. Nu blev det ganska långt, igen. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0