ca. två timmar senare

det här kan vara den sämsta morgonen på väldigt länge, konkurransen är hård men jag tror nog att denna morgon tar priset. om ni läste mitt förra inlägg så vet ni att jag var uppe klockan sex, det var skitkallt och jag var skittrött. Sen missade jag bussen till gymmet så jag fick gå, inte så värst jobbigt egentligen när man har musik i öronen men iallafall, kallt om benen blev det. Sen kom jag till gymmet efter typ en halvtimme kanske, går in och ska dra mitt kort så jag kommer in i omklädningsrummet; kortet fungerar inte! Mats har alltså glömt att fylla på det, smidigt värre (han ligger lååååååångt ner på min me-like-lista just nu)... Det var bara att ta sig hem igen, som tur var hade jag en tia och det gick en buss precis i tid, annars hade jag varit tvungen att ödsla ytterligare trettio minuter på promenad, vilket antagligen hade gjort att jag hade kommit försent till skolan sen. Det kommer jag göra iallafall tror jag. Nu ska jag duscha och sen gå till skolan, mycket gående idag, jag hatar att gå. great success



 
BRA SKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0