andra december

jag vet inte vad jag vill ha i julklapp, eller det jag önskar mig är lönlöst att önska sig för jag vet att jag inte kommer få det. På min omöjliga önskelista finns blandannat nya skidkläder ("bröl, du köpte nya förra året ju" säger mami och papi), en ny BRA kamera ("bröl, du har redan två kameror, det är ditt eget fel att de inte fungerar" säger mami och papi), en resa till något roligt ställe ("bröl, du ska få åka två veckor till alperna nästa höst, jobba och tjäna pengar själv unge om du vill åka nån annanstans" säger mami och papi) och ett liv som inte går emot mig hela tiden("mohahaha" säger gud och hånflinar mot mig).

fast mest av allt kanske jag vill ha en telefon, yesbox! ;)
och jag har ett mål förresten, men det är hemligt.
men jag antar att måluppfyllelse och planer slutar ungefär på samma sätt för mig; disaster

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där brölet känner jag så bittert igen även i min familj :(

2008-12-03 @ 23:19:53
URL: http://semelier.blogg.se/
Postat av: petrus

Ja, jag föstår inte VARFÖR!? ;)

2008-12-04 @ 06:29:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0