afternoon

jag har inte skrivit vad julens fångst blev kom jag på. Jag har iallafall fått typ tredje och fjärde säsongen av OC, en telefon, iPodhögtalare som jag redan hade, pengar och en massa småsaker. Nu är några tusen kronor rikare och riktigt shoppingsugen, nån som vill följa med och slösa peningar nånstans? Tror att jag ska dra med mig Tiddis, hon är nog i samma mood som jag hoppas jag.

jullovet börjar snart leda mot sitt slut och högen med skolarbete ligger fortfarande orörd, att det ska vara så svårt att ta sig i kragen och komma till skott. jag vill ha lov hela livet. eller förresten, jag hade kunnat gå i skolan utan prov och allt sånt där man måste göra hemma. Alltså egentligen, som att typ pappa skulle ta med sig en hög sten och jobba vidare hemma när han kommer från jobbet. Nej, varför ska vi då behöva ha "hemläxor" och prov? Jag tycker då det är orättvist.

Ikväll blir det tacos och mys med slalomtjejerna, nu är vi äntligen alla hemma! :)
har även varit på staden efter träningen, ett par chinos och en t-shirt kom jag hem med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill med använda mina pengar. jagvilllll.

2008-12-27 @ 17:21:04
URL: http://superylva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Petra du drar upp en deppstämning hära lovet är inte på väg mot sitt slut det är ju mer än halva kvar HAHAHAHHAHAHAHAHHA ;)

2008-12-28 @ 01:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0